piątek, 21 grudnia 2012

Marzenia - czy warto je realizować?

Mając 20 lat podobno żyje się marzeniami...chciałabym być osobą, która nie tylko nimi żyje, ale także je realizuje. Marzenia dają nadzieje, chociaż nadzieja matką głupich, ale lepiej być głupcem z marzeniami, niż geniuszem bez nich. 
Ja swoje marzenia realizuje już kilka lat, z dnia na dzień spełniam je coraz bardziej. Jeszcze kilka miesięcy temu nie uwierzyłabym, że moje życie odwróci się o 180 stopni - zmienię miejsce zamieszkania na moją ukochaną Warszawę i poznam tam niesamowitych ludzi - których dawniej widywałam tylko po drugiej stronie ekranu laptopa czy telewizora. Najbardziej nie spodziewałam się tego - że będą oni moimi przyjaciółmi. 
Żyje w otoczeniu o którym marzy tysiące osób - świat otoczony codziennymi imprezami, pokazami...świat mody, fotografii, dziennikarstwa i celebrytów. 
A mam tylko 20 lat i pochodzę z małej wsi, nie mam bogatych rodziców popierających moje marzenia. 
Wszystko osiągnęłam sama - trzeba tylko uwierzyć i się starać. 


Jak na razie chcę być tu anonimowa, może kiedyś pokaże Wam swoją twarz - ale jak na razie chcę być zwykłą , normalną dziewczyną - pokazującą Wam, że trzeba wierzyć w to co się chcę i starać się to realizować - a wszystko się spełni. 
Mówienie - jestem z małego miasta/wsi, moi rodzice nie mają pieniędzy, nie podoba im się moja pasja etc. - nic nie da - miałam tak samo, a dałam radę! ;) 


K. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz